Snuffeldag lagere scholen Leusden

Ook dit jaar konden de 4 lokale serviceclubs leerlingen van de groepen 8 van de basisscholen uit Leusden en Achterveld weer een leerzame en interessante snuffeldag aanbieden. Op 12 oktober was het zover, zo’n 380 scholieren van 15 basisscholen namen deel om twee bezoeken te brengen aan een van de 40 deelnemende bedrijven. Met 10 bussen werd iedereen vervoerd naar het bedrijf van zijn of haar keuze.

Het doel van de dag is om leerlingen van de basisschool een beeld te laten vormen van de beroepen die er zijn en wat ze nu precies inhouden. We mogen op basis van de tevreden gezichten en de enthousiaste verhalen concluderen dat we hier gezamenlijk goed in geslaagd zijn.

Onze hartelijke dank gaat uit naar alle deelnemende bedrijven en instellingen, naar de collega serviceclubs en naar alle leerlingen en begeleiders die deze dag gezamenlijk tot een succes gemaakt hebben!